Saturday 3 December 2011

my Lovely Family

 

ni lah keluarga saya yg tercinta... 
mama, abg, saya n adik... ayah?? ade bukan xde tp dh (divorce) dgn mama..
happy?? yup saya happy dengan keluarga saya sekarang ni wlupun tidak cukup lengkap tetapi dihati saya cukup sekadar mama yg melengkapkan diri ini.. 
mama?? sabaria bte mokri kerja kat singapore sbb asal pun dari singapore. Dengan tenaga yg ade pade diri nye dpt membesarkan kami tiga beradik.. saya n mama mcm kwn sbb selalu share problem sama-sama.
mama seorang ibu tunggal yang tabah, sabar, dengan dugaan yg dihadapi oleh nye dari mula perkhawinan nya sehinggalah sekarang. Pernah mama merungut "ade anak 3 jew tp mcm jage 10 org anak" hahaha.. itu menandekan kami 3beradik ni degil2 belake.. tp mama tetap sabar dengan kerenah anak2 nye..
hidup ni mcm roda ade kala nye kami sekeluarga berada dibwh & ada kala nya di atas.
rintihan yg dihadapi oleh mama x sape pun yg tahu,, hanya allah saja yg tahu...
i really luv my mother n my family.....

No comments:

Post a Comment